Sluppen ligger ved inngangen til Kunnskapsaksen i Trondheim.
Med kontorbygg i verdensklasse er Sluppen i dag arbeidssted for 5000 mennesker. De kommende årene vil Sluppen vokse sammen med resten av Trondheim sentrum og bli en ny, urban bydel.

Commercial Manager

Søknader behandles

Om arbeidsgiveren

I over 150 år har Voith vært en viktig aktør innen energi, olje & gass, papir, råmaterialer & transport. Lokalisert i mer enn 60 land, med 19 500 ansatte og en årlig omsetning på rundt 4,2 milliarder euro, er Voith et av de største familieeide selskapene i Europa. Divisjon Voith Hydro er en verdensomspennende tilbyder innen vannkraft, og i Norge er Voith Hydro AS totalleverandør av nye vannkraftanlegg, kontrollanlegg til kraftverk, samt moderniseringer av turbiner og generatorer, herunder også service. Selskapet har sterke fagmiljøer i Oslo, Trondheim og Fredrikstad med 130 ansatte og en omsetning på 330 MNOK, og utgjør VH Nordic sammen Voith Hydro Västerås i Sverige.

Om stillingen

Voith Hydro søker Commercial Manager til sin økonomiavdeling. Avdelingen består av fem ressurser og stillingen rapporterer til Head of Finance and Controlling som er lokalisert i Trondheim. Det er ønskelig at den som tiltrer rollen ønsker å ta del i utviklingen av prosjektcontrolling og commercial-arbeidet i Voith Hydro. Du vil jobbe tett med kolleger ved samtlige avdelinger i Norge, samt prosjektledere og spennende kunder med nasjonalt og internasjonalt nedslagsfelt.

Dine ansvarsområder vil bestå av:

  • kommersiell tilbudsgjennomgang
  • økonomioppfølging av prosjekter, fra tilbudsfase til gjennomføring
  • ansvar for internrapportering og budsjettering på prosjekter
  • risikovurdering i kontrakter
  • støtte til prosjektledere og kunder

Vi ser etter

Vi ser etter deg som har relevant høyere utdanning og god forretningsforståelse. Det er fordelaktig om du har erfaring fra kommersielt tilbudsarbeid, prosjektøkonomi og/eller fra innkjøp. Du kommuniserer godt både skriftlig og muntlig, og er komfortabel med engelsk som arbeidsspråk. Som person er du selvstendig, fleksibel og ansvarsbevisst. Du trives i en utadrettet rolle og forstår dynamikken i prosjektarbeid. Du trigges av faglige utfordringer, søker å utvikle deg i takt med organisasjonen og ønsker å ta et større ansvar på sikt.

Vi tilbyr

Vi tilbyr en spennende stilling i et globalt teknologiselskap. Våre ansatte er faglig dyktige og vektlegger godt samarbeid på tvers av avdelinger. Vår kultur er preget av god takhøyde og vi er opptatte av å ivareta vårt gode arbeidsmiljø, også gjennom sosiale arrangementer. Bedriften har velordnede forhold med gode pensjons- og forsikringsordninger, ny, moderne kantine og lyse, romslige lokaler hvor du disponerer eget kontor.
Stillingen vil innebære faglig eierskap til arbeidsoppgaver, gode utviklingsmuligheter med konkurransedyktige betingelser. Noe reising må påberegnes.

Søk på stillingen via Experis

Høres dette ut som noe for deg?

Søk på stillingen innen 08.12.19 eller kontakt Synne Melkvik på 48285090
eller Synne.benum.melkvik@no.experis.com for mer informasjon.
Søknader i perioden 27.11-02.12. må sendes per mail til nevnte mailadresse.

Søknadsfrist
08. desember 2019
Ansettelse
Fast
Hjemmeside
Besøk her